2.11.08

15 ANYS ESCOLA MÚSICA DE XIRIVELLA.- ESTRENA DE L'OBRA "SERENATA AL CLOT DE LA LLUNA" AMB MÚSICA DE DIEGO ALAMAR I TEXTOS MEUS.- GRÀCIES




Vaig nàixer a Xirivella, i encara que no visc allí, però em sent volgut per la gent que treballa en la cultura del meu poble; María i Empar les bibliotecaries, Sanfran el gestor cultural, Irene la responsable del gabinet lingüístic, Diego el director de la Coral , Miquel el Cronista de la població, Soriano l'alcalde i molta altra gent que faria massa llarga esta citació; però em sent especialment volgut pels xiquets i jóvens de Xirivella. Enguany realitzarem la setena campanya d'animació lectora poètica consecutiva per als xiquets i xiquetes de Xirivella, i això es nota, quan vaig pel carrer xiquets i adolescents, em recorden que un dia van estar amb mi compartint poesia. Doncs bé, este divendres em van invitar a participar en el teatre, a la celebració del 15 aniversari de l'escola de música, allí vaig escoltar atentament xiquets i jóvens de l'orquestra i la coral, que estan llaurant-se un camí musical, i sobretot estan disfrutant amb la música i la possibilitat de compartir-la amb professorat i amics. Va ser especialment bonic l'acte, perquè Diego el director de la coral, havia creat la música per a alguns textos del meu poemari infantil EL CLOT DE LA LLUNA, i vaig assistir a l'estrena d'eixa obra musical per a orquestra i coral que porta per títol SERENATA AL CLOT DE LA LLUNA. Un verdader luxe, poder escoltar els meus textos de les veus de la coral, i acompanyats per la música de l'orquestra, gràcies a tots.

No hay comentarios: