15.2.10

26 DE MARÇ, IES SERRA D'IRTA.- ALCALÀ DE XIVERT.-



(canvie tot el que puga donar per tot el que puga rebre) versos del llibre VULL QUE EL MEU COR S'ÒMPLIGA, del poeta visual i professor de l'IES Serra d'Irta, Raül Gálvez;

doncs a mi ja m'estan donant i estic rebent molta amistat, del professorat i alumnes del dit IES d'Alcalà de Xivert, on aniré el proper 26 de març, per recitar alguns poemes meus i d'altres, als alumnes que estan aprofondint en el tema del treball i que volen raonar amb mi sobre el llibre que vaig publicar l'any 2003, anomenat TALLER.

Moltes gràcies pel cartell , us ha eixit de luxe, en el taller on vaig treballar tants anys i que dóna contingut al meu llibre, estaran ben contents de veure'l i segur que el pengen d'algun armari del vestidor, construint un interessant poema visual , situat junt al calendari ple de corbes de Michelin.

No hay comentarios: