3.3.09

HE RECITAT ESTA VESPRADA/NIT A MASSANASSA, CONTRACTAT PER L'ASSOCIACIÓ DE DONES PROGRESSISTES, I HA SIGUT UN PLAER .- GRÀCIES.




Són les onze de la nit, he arribat a Enguera fa escassos minuts, si no escric ara les meues sensacions sobre este recital del Día de la Dona Treballadora en Massanassa, possiblement m'adorga, estic cansat. Ha estat ploguent tot el dia, i estos dotze quilòmetres que separen Enguera de l'autovia, són especialment bonics, quan plou, encara de nit podia endevinar el camp obert, les muntanyes envoltades per la boira, i el meu cap encara amb els versos de Carmelina Sánchez Cutillas, Maria Beneyto, Marisol, Gzlez. Felip, Angela Figuera, V.A.Estellés, LLuís Roda, J.A. Goytisolo i tants altres poetes, que han celebrat amb les dones progressistes de Massanasa i amb mi, este dia de la dona treballadora. Ja havia estat a Massanassa, recitant per a les dones que componen esta Associació fa uns anys, les recordava com un grup cohesionat, inquiet i valoradores de la poesia social; ho he tornat a constatar esta vesprada/nit. Plovia, plovia molt a l'hora de començament del recital, tot augurava poc de públic, en canvi, la sala s'ha omplit, més de cent persones la majoria dones, però també alguns hòmens, han aplaudit cada poema, han vibrat amb el recital, i m'han fet vibrar a mi, de satisfacció, perquè eixa especial comunió, entre públic i recitador, que ja he donat en anomenar MOMENT POÈTIC, s'ha produït esta vesprada a Massanassa. Ha sigut una hora llarga de recital, a mi se m'ha fet curta i al públic, pel que m'han dit també. Els he dit, que a Massanassa , estic ja com a casa, sense adonar-me m'ha eixit una rima fàcil, però ara torne a deixar constància d'això, em sent entre esta gent de Massanassa, volgut i valorat, i això em dóna una injecció, d'esperança, per a continuar deixant paraula poètica, en cada un dels pobles o ciutats que requerisquen a este humil joglar. !Salut i poesia!

No hay comentarios: