2.3.09

VICENT CAMPS, RECITA "EL MEU AMOR" DE LLUÍS RODA






EL MEU AMOR CONSITEIX de LLuís Roda

El meu amor consisteix
a mirar les pastilles dels frens del teu cotxe,
sense que tú te n’adones.

A entrar quan t’estàs dutxant,
amb qualsevol excusa,
a actuar com un actor de cine,
fins i tot quan faig de roín.

A fer-te saber com que m’agrada l’olor de gesmil,
i obligar-te a olorar-lo cada vegada que t’ho dic.

A ampliar totes les teues fotos,
a fer-te proposicions indecents,
com cosir-me un botó,
i fer-ho de manera irresistible.

A celebrar els teus aniversaris,
encara que et sàpiga mal.

A clavar-te mà, sense demanar permís,
sense cap dret,
amb la teua inestimable col.laboració.

A acompanyar-te sempre al metge.
A desitjar altres dones sense que te n’adones.
A comparar els seus culs amb el teu per exemple.
A no fer res per satisfer aquest desig.

A enutjar-me pensant que tots et miren el cul.

A resitir-me que em consideres teu per sempre.
A mossegar-me la llengua quan sóc a punt de dir-t’ho.
A recordar-te a priori,
no a posteriori.
A respectar-te in fraganti.
A fer-me respectar,
a no dedicar-te poemes,
a dedicar-te la vida.
A no donarme mai per satisfet,
a intentar fer-te feliç, mentrestant.

No hay comentarios: