Durant el passat mes de maig vam fer una campanya d'animació lectora poètica per als alumnes de secundària de Paiporta, que van treballar en les seues classes prèviament al recital , sobre unes fitxes que els facilitarem a través de la Biblioteca Pública Municipal que va organitzar la campanya, i el dia del recital a més de llegir poemes d'autors i autores en valencià i castellà, recitarem alguns dels poemes escrits pels propis alumnes creant un clima poètic magnífic dins de la biblioteca. Estem convençuts que este tipus d'activitat com la que hem portat en este cas en coordinació amb Enric i Antonia -bibliotecaris de Paiporta- i amb el professorat d'estos alumnes de secundària, són el camí perquè estos adolescents vegen la poesia com una cosa pròxima, com un material amb el que expressar tot tipus de sentiments. En biblioteques com Xirivella i Aldaia, portem anys treballant en coordinació amb les seus responsables Maria i Pilar, amb els escolars de primària d'eixes poblacions i el resultat està sent molt satisfactori i els xiquets i xiquetes van passant cada any per la biblioteca llegint i escoltant els seus propis poemes junt amb els de Gloria Fuertes, Estellés o Marc Granell i sentint la poesia com a material útil i sobretot propi amb què expressar-se; a més de potenciar la seua capacitat lectora i imaginativa.
25.8.06
CAMPANYES ANIMACIÓ LECTORA POÈTICA
(Recital alumnes de secundària en biblioteca de Paiporta, maig de 2006)
Durant el passat mes de maig vam fer una campanya d'animació lectora poètica per als alumnes de secundària de Paiporta, que van treballar en les seues classes prèviament al recital , sobre unes fitxes que els facilitarem a través de la Biblioteca Pública Municipal que va organitzar la campanya, i el dia del recital a més de llegir poemes d'autors i autores en valencià i castellà, recitarem alguns dels poemes escrits pels propis alumnes creant un clima poètic magnífic dins de la biblioteca. Estem convençuts que este tipus d'activitat com la que hem portat en este cas en coordinació amb Enric i Antonia -bibliotecaris de Paiporta- i amb el professorat d'estos alumnes de secundària, són el camí perquè estos adolescents vegen la poesia com una cosa pròxima, com un material amb el que expressar tot tipus de sentiments. En biblioteques com Xirivella i Aldaia, portem anys treballant en coordinació amb les seus responsables Maria i Pilar, amb els escolars de primària d'eixes poblacions i el resultat està sent molt satisfactori i els xiquets i xiquetes van passant cada any per la biblioteca llegint i escoltant els seus propis poemes junt amb els de Gloria Fuertes, Estellés o Marc Granell i sentint la poesia com a material útil i sobretot propi amb què expressar-se; a més de potenciar la seua capacitat lectora i imaginativa.
Durant el passat mes de maig vam fer una campanya d'animació lectora poètica per als alumnes de secundària de Paiporta, que van treballar en les seues classes prèviament al recital , sobre unes fitxes que els facilitarem a través de la Biblioteca Pública Municipal que va organitzar la campanya, i el dia del recital a més de llegir poemes d'autors i autores en valencià i castellà, recitarem alguns dels poemes escrits pels propis alumnes creant un clima poètic magnífic dins de la biblioteca. Estem convençuts que este tipus d'activitat com la que hem portat en este cas en coordinació amb Enric i Antonia -bibliotecaris de Paiporta- i amb el professorat d'estos alumnes de secundària, són el camí perquè estos adolescents vegen la poesia com una cosa pròxima, com un material amb el que expressar tot tipus de sentiments. En biblioteques com Xirivella i Aldaia, portem anys treballant en coordinació amb les seus responsables Maria i Pilar, amb els escolars de primària d'eixes poblacions i el resultat està sent molt satisfactori i els xiquets i xiquetes van passant cada any per la biblioteca llegint i escoltant els seus propis poemes junt amb els de Gloria Fuertes, Estellés o Marc Granell i sentint la poesia com a material útil i sobretot propi amb què expressar-se; a més de potenciar la seua capacitat lectora i imaginativa.
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario