6.5.08

GUADASSUAR, QUIN NOM TAN BONIC




Em dedique a dir paraules en veu alta, a recitar , i sempre he pensat que hi ha unes paraules més boniques que altres, com hi ha lletres grossetes i estilitzades, altes o baixetes; "Guadassuar" és un nom que m'agrada, m'agrada veure'l escrit i m'agrada la seua sonoritat; en la seua biblioteca he estat recitant en un parell d'ocasions i en les dos he disfrutat; esta última doblement perquè hi havia més gent que la primera i a més em vaig trobar amb uns jóvens premiats en un certamen que s'estimaven la poesia, inclús em vaig atrevir a llegir el bonic poema de María González, la jove que havia guanyat el dit certamen poètic; en eixa biblioteca carregada d'anys i història, vaig deixar dites les paraules dels poetes i vaig conéixer gent molt interessant, que junt amb Teresa la bibliotecària, van fer que em reafermara en l'interés pel que vinc fent des de fa molts anys.

!salut i poesia!

No hay comentarios: