5.4.10

ESTA ENTRADA, INAUGURA UNA NOVA ETAPA, EN LA QUE ANIRÉ PENJANT POEMES DEL REPERTORI DELS MEUS PROGRAMES, EN LA PERIODICITAT QUE PUGA.-


BEGOÑA ABAD

Vaig a intentar, ser més periòdic amb les meues entrades i anar deixant poemes del meu repertori de recitals, així també podré arribar als llocs on no poden pagar el recitat en directe (especialment centres educatius), si a algun de vosaltres li agradaria escoltar un poema en especial recitat per mi, m'envieu el text i en el moment puga el grave i penge d'una entrada. M'agradaria en aquesta nova etapa conéixer les vostres opinions, més de 10000 entrades em fan pensar que hi ha molta gent darrere i vull conéixer les seues opinions sobre la poesia, sobre el recitat, sobre les coses que a la gent sensible ens apropa, promet resposta. L'ordre que vaig a seguir per gravar poemes serà del meu repertori per ordre alfabètic, de manera que aquest primer poema serà de Begoña Abad, com que no em sobra el temps i pràcticament de tots els poetes podeu trobar referències dins internet, solament penjaré el poema, sense biografia. Si algú teniu molt d'interés en el text, me'l podeu demanar i encantat us l'enviaré. !Salut , poesia i república!

Voy a intentar, ser más periódico con mis entradas y iré dejando poemas de mi repertorio de recitales, así también podré llegar a los lugares donde no pueden pagar el recitado en directo (especialmente centros educativos), si a alguno de vosotros le gustara escuchar un poema en especial recitado por mí, me enviáis el texto y en el momento pueda lo grabo y cuelgo de una entrada. Me gustaría en esta nueva etapa conocer vuestras opiniones, más de 10000 entradas me hacen pensar que hay mucha gente detrás y quiero conocer sus opiniones sobre la poesía, sobre el recitado, sobre las cosas que a la gente sensible nos acercan, prometo respuesta. El orden que voy a seguir para grabar poemas será de mi repertorio por orden alfabético, de manera que este primer poema será de Begoña Abad, y como que no me sobra el tiempo y prácticamente de todos los poetas podéis encontrar referencias en internet, solamente colgaré el poema, sin biografía. Si alguno tiene mucho interés en el texto, me lo podéis pedir y encantado os lo enviaré. "Salud , poesía y república!.

TEMBLAR AL PUNTO DE BEGOÑA ABAD

No hay comentarios: