7.2.09

PRIMER PENJARÉ UNS VIDEOS DEL RECITAL A L'I.E.S DE CALP, I A PARTIR DE DEMÀ ANIRÉ PENJANT POEMES RECITATS EN MP3.-


Sóc recitador, tinc un repertori amplíssim de poemes i pense que este lloc, pot convertir-se en un complement perfecte, als meus recitals, i anar penjant poemes recitats, que m'abellix compartir, amb qui vullga escoltar poesia dita en veu alta. La comunitat educativa de l'I.E.S Ifach de Calp, amb els seus comentaris d'ànim, han tingut molta culpa que prenguera esta decisió, que portava al cap des de fa molt, perquè eixos comentaris m'han injectat una bona dosi de força, per a enfrontar-me -amb l'ajuda de Cristina- a la informàtica -que tanta por em fa-, i donar amb la manera de penjar poesia recitada. Crec que ho he aconseguit, i estic amb l'ànim i laforça suficient per a anar penjant textos, a partir d'este moment. Tant de bo que els disfruteu i els comenteu amb mi. !Salut i poesia!

No hay comentarios: